divendres, 12 de gener del 2018

El noi del vestit



Al Dennis li agrada sobretot jugar a futbol, però l’amistat amb una noia més gran de l’escola a qui agrada dissenyar roba i tot un encadenament de fets el porten a assistir a classe vestit de noia. 
El director és implacable, no li veu la gràcia a la broma i l’expulsa del centre. 
La conseqüència d’això és que ha de deixar de participar en un partit molt important. Sort que amb imaginació i amb l’ajut de tots els companys se’n sortirà de tots els embolics.




David Walliams


  • Per pensar, per comentar:
  • Creus que els nens poden fer el mateix que les nenes?
  • El vestit és important per a conèixer les persones?
  • Series amic d'en Dennis si el coneguessis de veritat?
  • Què en penses de la família d'en Dennis?

6 comentaris:

  1. Ei,
    em surt al correu que PGF ha escrit un comentari però no ha quedat publicat. Ho pots tornar a intentar?
    Gràcies

    ResponElimina
  2. Jo crec que el que importa es conèixer les persones abans de mirar com vesteixen.

    ResponElimina
  3. Jo crec que els nens poden fer el que vulguin. Com si volen anar vestits de nenes, o si miren revistes de moda.
    I les nenes també poden fer coses de nens.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.
      El que jo penso és que no hi hauria d'haver "coses de nens" i "coses de nenes", seria millor que hi haguéssin "coses de persones" i cadascú pogués fer el que pensi que ha de fer.
      Un petó

      Elimina
  4. Jo crec que els nens i les nenes poden fer el maiteix perquè els dos son persones i tenen els maiteixos drets.

    ResponElimina
  5. Bon dia E.
    Tota la raó del món. Jo tembé crec que totes les persones tenen els mateixos drets.
    Fins aviat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.