divendres, 12 de gener del 2018

Mig rei


En Iarvi, el fill petit del rei, va néixer amb una malformació en una mà que fa que tothom, fins i tot el seu pare, el consideri «mig home». Per això, en lloc de formar-se per esdevenir un guerrer, com la resta dels homes de la seva estirp, s'ha dedicat a estudiar per convertir-se en un dels clergues del regne. Però la vigília de l'última prova per ingressar en aquest ordre de savis i clergues, en Iarvi rep la notícia que el seu pare i el seu germà han estat assassinats. 
Ell és el nou rei.
Després d'una terrible traïció dels seus amics, en Iarvi es trobarà de sobte tot sol en un món governat per la força física.
Incapaç de dur una armadura o d'aixecar una destral, haurà d'utilitzar la seva intel·ligència. 
Però una estranya germandat d'ànimes perdudes s'aplega al seu voltant i descobrirà que aquests companys inesperats poden ajudar-lo a convertir-se en l'home que li agradaria ser.


«Vaig jurar que em venjaria dels assassins del meu pare.
Potser sóc mig home, però vaig fer un jurament sencer.»



Joe Abercrombie - Mig Rei (El mar trencat 1)


  • Per pensar, per comentar:
  • Tu què preferiries, força o intel.ligència?
  • Creus que la gent minusvàlida té els mateixos drets i oportunitats que els altres?


7 comentaris:

  1. Aquest llibre està molt divertit i entretingut. Pèro hi ha vegades que es fa faixuc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jam.
      És cert que hi ha alguns capítols que són una mica espessos, parlen més de pensament i de cultura que d'acció, però a mi em van resultar interessants també. Si no t'agraden, salta-te'ls.
      Un petó

      Elimina
  2. Aquest és un llibre entretingut pels que li agrada llegir, com ha dit en JAM, hi ha capítols que són un mica faixugs(normalment era perquè describia massa l'escena). Però ha estat un llibre bastant entretingut de llegir per a mi.

    Del apartat per pensar, per comentar he elegit:

    Prefereixo intel.ligencia, però millor tenir les dues coses.

    Penso que les persones minusvàlides tenen els mateixos drets que nosaltres, ja que no han elegit estar així.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia L.
      Doncs ja veus, ets un bon lector.
      Jo també prefereixo les dues coses. i també crec que la gent minusvàlida hauria de tenir els mateixos drets i a més, ajuda per a fer una vida autònoma.
      Fins aviat

      Elimina
    2. Jo també penso que les persones minusvàlides haurien de tenir els mateixos drets.En Iarvi ho passava molt malament.

      Elimina
  3. Hola,
    No m'ha agradat gaire aquest llibre perque era molt avorrit i es feia pesat.Tot hi així he arribat fins la pàgina 46.No es un dels llibres que m'agraden però està bastant bé.Al principi abans de llegir-lo em pensava que tindria molta acció i seria un llibre dels que m'agradarien.Però no em va agardar gaire.Si que hi havia moltes vegades que hi havia una mica d'intriga però la resta m'ha avorrit bastant.
    Ens veiem el dilluns 12!
    Fins demà!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que ets L.
      Hola.
      M'agrada l'explicació que fas. És cert que en el llibre hi ha molta explicació de pensaments i menys acció.
      Hi ha més acció en el noi del vestit o l'aventura de Marvin i James, per si els vols llegir.
      Un petó

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.