divendres, 12 de gener del 2018

Tigre, tigre




Dos cadells de tigre són caçats a la jungla per a portar-los a Roma. 
Al més fort, en Brutus, l'ensinistren per matar al Circ del Coliseu. 
El petit, en Botes, es converteix en la mascota de l'Aurèlia, filla del César. 
Ella l'estima amb bogeria i el cuida ajudada per en Julius, però per una broma que no surt bé, comença la mala sort...








Lynne Reid Banks


  • Per pensar, per comentar:
  • Quins contes coneixes en què els protagonistes siguin animals?
  • Creus que els animals pensen, senten o recorden?
  • Quin animal t'agrada més?
  • T'agradaria viure en l'època de l'Imperi Romà?

5 comentaris:

  1. 1.Uns quants:llibres infantils clàssics (Els 3 porquets, Les 7 cabretes...),Faules,Gerónimo i Tea Stilton ...
    2. Jo crec que senten i recorden, potser no pensen.
    3.El gos és el meu preferit,però m'agraden tots.
    4.No, si no eres el Cèsar o de la seva família ,no vivies bé.

    ResponElimina
  2. Hola Anna,
    Avui m'he acabat el llibre Tigre ,Tigre.
    Al principi em va costar però he anat llegint per capítols i cada cop m'ha agradat més.
    M'agrada el final del llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit A.
      Trobo que penses molt bé, m'agraden les teves respostes.
      Te l'imaginaves el final?
      Fins ara

      Elimina
  3. A mi no m'agradat gens perque maburreix hi ha coses que no entenc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nita E.
      Llàstima. potser no és el teu estil de lectura.
      Per què no proves amb un altre llibre?
      Una abraçada

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.